Co to jest pozycjonowanie lokalne?

2023-01-10 | BIZNES, FIRMA

Za pomocą wyszukiwarki Google można dotrzeć do użytkowników internetu z całego świata, ale niekiedy pożądany jest efekt dokładnie odwrotny. Czasami wystarczy trafić tylko do lokalnych odbiorców, którzy znajdują się najbliżej konkretnej lokalizacji lub się do niej wybierają. Jak się do tego zabrać? Pomocne w tym przypadku okazuje się pozycjonowanie lokalne.

Co to jest pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne określane jest także jako lokalne SEO. To nic innego, jak ogół działań mających na celu wyeksponowanie strony w wynikach wyszukiwania, które powiązane są konkretną lokalizacją. Co ważne, mowa tu nie tylko o zapytaniach na frazy kluczowe, w których uwzględnione zostały nazwy miasta, ale także te, które Google samo określa lokalizację internauty i na tej podstawie dostosowuje wyniki wyszukiwania. Warto przy tym pamiętać, że pozycjonowanie lokalne odnosi się do poprawy widoczności strony w wynikach wyszukiwania organicznych. Sukces można osiągnąć również poprzez wyeksponowanie marki w wynikach zamieszczonych w Google Maps, czy dodatkową ekspozycję wizytówki w Google Moja Firma. 

Więcej informacji o tym, czym jest pozycjonowanie lokalne przeczytasz na https://seo-copy.eu/co-to-jest-pozycjonowanie-lokalne-co-daje-seo-lokalne/.

Dlaczego być warto obecnym w wynikach wyszukiwania na frazy lokalne?

Powodów jest cała masa. Jednym z najbardziej elementarnych jest fakt, że Google w przypadku wielu słów kluczowych wyświetlając organiczne wyniki wyszukiwania wzbogaca je między innymi o mapę wskazującą lokalizację miejscowych biznesów, które powiązane są z danymi frazami kluczowymi oraz listę wizytówek Google Moja Firma zgodnie z algorytmem najbardziej dopasowanych do treści zapytania. 

Pozycjonowaniem lokalnym zajmuje się między innymi https://seo-copy.eu.

Pozycjonowanie lokalne stron przewiduje między innymi dążenie do pojawienia się strony także w tej części wyników, co znacząco zwiększa szanse strony internetowej na sprawdzenie na nią użytkownika. Czasami nawet na nawiązanie kontaktu bez bezpośredniej wizyty, gdyż wizytówki prezentują fizyczny adres firmy oraz numer telefonu, a to czasami okazuje się wręcz wystarczające. 

Pozycjonowanie lokalnie nie jest tylko kwestią miasta

Skoro już mowa o pozycjonowaniu lokalnym należy wspomnieć jeszcze jedną kwestię. Otóż wyniki lokalne nie oznaczają tylko i wyłącznie powiązanych bezpośrednio z danym miastem. Jeśli zajdzie się zejdzie niżej, okaże się, że mogą mieć one znaczenie na przykład dla słów kluczowych, które odnoszą się do dzielnicy. Na tym jednak nie koniec. Na zachodzie coraz częściej zdarza się, że użytkownicy wpisują do wyszukiwarki zapytania typu „fryzjer blisko…”. To także przykład pozycjonowania lokalnego. 

Jak wybrać agencję SEO i czym się ona zajmuje? Sprawdź na https://seo-copy.eu/agencja-seo-czym-sie-zajmuje-i-jak-ja-wybrac/

nota

Może Cię również zainteresować: Wybieramy serwis komputerowy

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecamy również

Kwiaciarnia Bloom Flowers, jako przykład transformacji małego biznesu

Kwiaciarnia Bloom Flowers, jako przykład transformacji małego biznesu

Kwiaciarnia to biznes, który stale się rozwija, dostosowując się do potrzeb swoich klientów i konkurując z innymi lokalnymi firmami. Jednym z najważniejszych aspektów działalności biznesu jest możliwość szybkiego dostosowania się do zmian. Może to być szczególnie...

Wybieramy serwis komputerowy

Wybieramy serwis komputerowy

Wybieramy dla siebie serwis komputerowy Jesteśmy naprawdę dobrzy w tym, co robimy, czyli w naprawianiu komputerów. Nie ma znaczenia, czy masz starą aplikację, która nie chce działać bez aktualizacji, czy twój dysk twardy uległ awarii - możemy go szybko naprawić.Jeśli...